Thursday 5 April 2012

Benteng DAJJAL


Benteng DAJJAL

Benteng Dajjal semakin luas dan semakin canggih. Setiap kali otak dan sains manusia meloncat untuk jangkawaktu 20 tahun, Dajjal mampu melonjak lebih jauh, Dajjal melakukan lonjakan untuk jangkawaktu 100 tahun. Jika sejumlah ilmuan menemui satu peralatan baru, maka Dajjal atau para pengikutnya dapat membuat peralatan yang serupa yang dapat melumpuhkan penemuan baru itu dan dalam masa yang sama dia dapat mereka peralatan lain. Mereka membuatnya dengan cara-cara ilmiah dan penemuan berbagai tenaga yang belum terfikir oleh para ilmuan. Sehinggakan ada yang menganggap itu adalah mukjizat.

Dajjal telah sampai kepada penemuan yang telah kita temui. Tidakkah kita bayangkan betapa Dajjal dapat mengendalikan kecepatan angin dengan sistem radiasi? Tidakkah kita membayangkan bahawa Dajjal dapat mengendalikan getaran dan dia mencipta sistem dan gerakan besar dan kuat tanpa mengeluarkan sebarang bunyi, tanpa bising? Dajjal dapat mewarnai udara dengan warna yang dia inginkan, bahkan dia dapat membuat sistem-sistem lain untuk membuat dindingnya bergetar di udara seperti dari panel-panel kaca. Dajjal dapat mencipta sistem kincir angin yang memiliki sistem penyedup dan penghisap sehingga mampu menarik kapal-kapal terbang dan kapal-kapal laut besar.


Dajjal berjaya kerana dia rajin
mencari ilmu....
Tuhan tidak mengira siapa,
asalkan berusaha dia pasti dapat..



Kita masih merangkak dalam ilmu dan penciptaan. Dajjal telah mendahului kita dua abad dalam hal-hal seperti ini. Sudahkah kita umat Islam semua mengetahui tentang pengembangan tenaga fusi atom? iaitu imitasi reaksi yang dihasilkan di dalam mataharim di atas planet bumi kita? Ataupun tenaga yang dihasilkan dari dua inti atom dalam satu unsur atau dua unsur untuk menjadi satu unsur baru dengan karekteristik dan energi baru.

Tidak, Orang Islam belum mengetahuinya, orang Islam sebok dengan pergaduhan, caci mencaci, hina menghina, kafir mengkafir, asyik sebok dengan hukum itu bagaimana dan hukum ini bagaimana, sedangkan perkara itu tidak langsung berlaku. atau jarang sangat berlaku. Bukankah Dajjal sengaja dan berjaya melekakan orang Islam? Sedangkan Dajjal sudah tahu ilmu-ilmu itu semua dan telah menggunakannya sejak dua abad yang lalu.

Dajjal telah berjaya menggunakan empat jenis energi secara optimal. Tenaga matahari, tenaga udara, tenaga panas di laut dan lautan dan tenaga air. Sudah tentu Dajjal dapat menghasilkan tenaga untuk keperluan kerajaan di bawah airnya yang luas mencapai 350 kilometer persegi itu. Luas Segitiga Bermuda 770,000 kilometer persegi. Hujung Utara berada di Ber-
muda, Hujung Tenggara berada di Puerto Rico dan Hujung Barat berada di Miami Florida.

Pemandangan benteng Dajjal ini sangat indah. Di dalamnya terdapat bahagian-bahagian piramid yang saling bersambung dan mampu berpindah setiap saat seolah-olah kapal selam besar. Sebahagian dari bentengnya nampatterlihatdi permukaan air. Tetapi di sekitarnya terdapat medan-medan magnet dan energi-energi yang dapat menangkap apa saja, betapa pun besarnya. Dajjal tidak suka dan tidak mahu kapal atau kapal selam atau pun kapal terbang masuk ke wilayahnya dan terpandang bentengnya itu. Sebab itulah garis-garis pertahanannya sangat besar.




Dajjal sengaja membuatkan orang
Islam bertelagah sesama sendiri,
kadang-kadang kita leka bertengkar
dengan perkara yang remeh temeh
sedangkan musuh Islam sudah
jauh ke depan




Dajjal membuat prinsip '
BARANGSIAPA MASUK, MAKA DIA TIDAK AKAN KELUAR' Benteng-benteng Dajjal tidak meliputi seluruh Segitiga Bermuda, terutama bahagian atas. bahagian yang dibangunkan di dalam air nampaknya terbentang meliputi keseluruhan hingga pantai Miami, Florida.Yang paling mengkagumkan, Dajjal mempunyai benteng berbentuk piramid yang sangat khusus dan sangat rahsia. Tidak ada sesiapa yang mengetahuinya. Di dalam benteng ini terdapat bilik pengawasan khusus yang dapat dijadikan untuk menghancurkan bahagian benteng-benteng lain semasa ada serangan dari kekuatan-kekuatan yang tidak diketahui. Seluruh benteng dan kotanya merupakan tempat-tempat yang sangat kaya, sehingga orang hidup di sana tidak akan mahu meninggalkan tempat itu.

Rahsia Segitiga Bermuda tersembunyi dengan kemas berdasarkan cara ilmiah termoden dengan bantuan syaitan dan jin.

Seorang penulis Amerika, Vincent Judith mengatakan, istilah Segitiga Bermuda ini sesungguhnya di sana terdapat satu daerah berbentuk segitiga yang terletak di antara pantai timur Florida dan kepulauan bermuda. Dia menegaskan bahawa daerah itu sangat berbahaya bagi pelayaran dan penerbangan. Daerah itu bertanggung jawab atas hilangnya tidak kurang dari 100 kapal laut dan kapal terbang secara misteri dan menelan korban nyawa sebanyak lebih dari 1,000 orang. Kebanyakan tragedi misteri itu terjadi sejak tahun 1945. Semuanya hilang sehingga tidak ada bekas atau kesan walaupun bangkai mayat. Seolah-olah laut itu membelah dan kemudian menelan mereka.

Kawasan Segitiga Bermuda itu pernah di ambil gambar dari satelit. Semua gambar yang dikirimkan tidak jelas, kecuali gambar yang menampakkan bongkahan daratan yang tidak jelas. Setelah dilakukan fokus semula, dengan mengambil gambar secara lebih tepat lagi, hasilnya seluruh gambarnya negatif. Ini menunjukkan Dajjal memiliki sistem yang luar biasa yang dapat melumpuhkan kemampuan satelit bahkan dapat menghapuskan pita kaset. Ketua kajian, Profesor Wayne Mitchgeon akhirnya menjelaskan: "Kami berhadapan dengan satu kekuatan yang besar, kami sama sekali tidak mengetahui sedikit pun."

Dajjal dan orang bukan Islam
menggali berbagai pengetahuan
dari Piramid, tetapi orang Islam
hanya kagum dengan binaan
ajaib itu dan menggunakannya
sebagai tarikan pelancung.



Kawasan ini telah dipilih oleh Iblis. Iblis telah memilihkan untuknya tempat di Lautan Atlantik yang merupakan singgahsana Iblis di daerah Isthmus, tempat pertemuan arus panas dan sejuk. Tempat seperti ini boleh membantu menghasilkan energi-energi besar yang dika digunakan akan mengakibatkan bahaya besar. Dia pergi bersama para pengikutnya. Mereka melakukan apa saja yang mereka inginkan dan mendirikan apa yang mereka kehendaki berupa bangunan
besar dan kukuh di Segitiga Bermuda. Idea pembangunannya diilham oleh piramid terbesar dan bintang enam Israel yang sesungguhnya hanyalah dua piramid yang saling berhubung. Dajjal berpandukan peraturan-peraturan, di antaranya: menggabungkan hal-hal yang bertentangan untuk memperoleh keadaan seimbang dan dipusatkan pada sekitar perkara yang diinginkan.

Dajjal mempelajari beberapa pelajaran penting tentang piramid. Piramid merupakan simpanan rahsia dan gudang ilmu pengetahuan. Dajjal sudah tahu hal ini terlebih dahulu bahawa bangunan-bangunan yang didirikan mirip piramid itu dibangunkan dengan cara yang sama di atas pusat magnetik yang mengalir dari kutub utara dan kutub selatan. Dengan demikian ia menghasilkan medan-medan energi yang boleh mengawetkan daging, menjaga kesegaran makanan, menajamkan pisau, menjernihkan air, menumbuhkan tanaman dan mempercepatkan bunga. Dajjal telah tahu hal ini sejak ratusan tahun dahulu lagi. Dajjal tahu binatang apa pun yang mati di kamar raja di dalam piramid terbesar itu tidak akan busuk, hanya menjadi kering seperti diawetkan. (Sedikit masa lalu, seorang pengkaji dari Peranchis, Carry Bovis, telah membina sebuah piramid kecil setinggi 2.5 kaki dari permukaan tanah. Di dalamnya tepat di bawah puncaknya, diletakkan bangkai kucing, Bangkai itu diletakkan pada sepertiga bahagian atas piramid, iaitu ketinggian kamar raja dalam Piramid. Bangkai kucing itu benar-benar mengering dan tidak busuk, bahkan menjadi mummi)

Dajjal memang mengetahui tentang medan-medan energi, potensi elektromagnetik, sinar gamma, sinar kosmik, cairan-cairan kimia dan struktur logam. Sebab itu Dajjal boleh bertindak dengan hebat dan dia memiliki kemampuan dalam berbagai bidang dan berjaya mencipta berbagai peralatan. Mengapa kita orang Islam ambik mudab dengan perkara-perkara dan ilmu-ilmu sedemikian.

Dajjal sendiri pernah berkata kepada Nabi Musa:

Aku mengetahui apa yang belum mereka ketahui
(Q.S Thaha, 20:96)
Benteng Piramid Dajjal ini boleh dikuburkan dan kemudian dihancurkan sebelum muncul ke permukaan. Benteng itu tidak akan muncul selama-lamanya.

Piramid yang berada di dalam air atau di atas permukaan air merupakan paduan potensi energi yang menakutkan dan juga satu kesenangan hidup dan rahsia. Professor Michel Guaquelin dalam bukunya ada mengatakan: "Air itu tidak hanya mengalir dalam bumi kita saja, melainkan juga mengalir dalam kehidupan kita." Seterusnya Profesor itu mengatakan: Makhluk-makhluk hidup di alam ini nampak seperti benda-benda yang melekat pada tabung-tabung kimia. Di dalamnya potensi-potensi alam bekerja melalui air yang terdapat di dalam tubuh."

Seorang llmuan Amerika Ed Petit, mengatakan bahawa dia pernah menggunakan air yang tersimpan di dalam piramid selam dua minggu untuk mencuci wajahnya. Dia tidak menggunakan alat-alat kecantikan lain. Setelah lima minggu, teman wanitanya mula berkata, "Apa yang engkau pakai untuk merawat wajah engkau? Aku tengok kulit wajah engkau itu sungguh halus sekali!"

Seorang wanita yang hanya menggunakan nama C.M dari Miami Florida teah menulis surat kepada Ed Petit. Isi suratnya seperti berikut:

Saudara telah menyatakan dalam buku saudara yang bertajuk KEKUATAN MISTERI DALAM PIRAMID dan kebaikan menggunakan air yang tersimpan dalam piramid untuk mencuci wajah. Saya telah lama meragukan kebanyakan bahan kosmetik yang membahayakan kulit Tetapi empat minggu lalu, saya tidak pernah lagi menggunakan apa pun untuk mencuci muka saya selain air dari piramid. Rupa-rupanya ia adalah satu idea yang baik sekali. Nampanya ia memberi kesempatan bagi kulit saya untuk bernafas lagi. Kulit saya nampak halus, suatu perkara yang tidak pernah terjadi selama berpuluh tahun sebelum ini."

Ada seorang lagi mengirim surat dengan menggunakan ringkasan nama T.M..Dia seorang penduduk Denver di daerah Colorado, Amerika. Antara kandungan tulisannya ialah"Air piramid itu lebih manis rasanya daripada air biasa. Air itu turun ke dalam perut dengan mudah, benar-benar seperti aliran energi langsung dari solar plexus."

Solar plexus ialah salah satu dari 7 pusat bioelektrik atau pusat-pusat energi pada manusia. Solar plexus inilah yang menerima tenaga matahari. Di dalam yoga, pusat ini disambungkan dengan api. Sebahagian orang mendefinisikan piramid itu sebagai "api ditengah-tengah". Di dalam piramid terdapat kamar raja, yang terletak ditengah- tengah bangunan piramid itu.

Selain itu, solar plexus juga terdapat di pusat tubuh manusia. Apr dan air mempunyai sifat-sifat yang saling berlawanan. Oleh kerana itu, api yang ada di pusat piramid kadang-kadang tertarikg ke air dan menyebabkan perubahan. Ungkapan ini sangat penting. Sebahagian darinya dapat kita perhatikan dari apa yang Dajjal lakukan dalam menghasilkan tenaga elektromagnetik besar yang digunakan di daerah isthmus (pertemuan dua aliran , yang satu panas dan satunya sejuk) Bangunan berupa benteng berbentuk piramid besaar. Bahagian dalam benteng ini terbahagi beberapa bahagian. Semuanya merupakan vila untuk tempat tinggal, jalanraya, lapangan terbang dan makmal. Semuanya tertutup rapat. Tidak ada sedikit pun cahaya matahari yang masuk. Tidak ada keluarga, kehidupannya adalah kehidupan bebas. Kaum wanitanya hidup bersama. Anak-anak lelaki dan perempuan adalah anaktuhan. Tidak ada kebapaan dan keibuan. Pendidikannya berupa perburuan binatang buas. la adalah orang pertama yang menyebarkan di kalangan or-ang-orang Amerika bahawa perempuan yang masih perawan menyebabkan penyakit barah. Oleh kerana itu mereka harus segera dibebaskan dari keperawanannya. Dajjal bersama pengikutnya, khususnya lelaki dan perempuan, melakukan hubungan seksual dengan cara yang paling jijik, melebihi binatang. Mereka juga dididik untuk membenci Islam dan kaum Islam.



Dajjal membuat fitnah supaya
anak-anak gadis yang masih ada
daranya itu mesti dihabiskan daranya cepat-
cepat sebab kononnya ia akan
mengakibatkan barah. Dalam
sistem hidup Dajjal seks adalah
bebas dan kegiatan seks Dajjal amat
jijik sekali


No comments:

Post a Comment